Profesor Vasile Emanuel Urda

miercuri, 6 octombrie 2010

Origami- Inger

Un comentariu:

  1. Am redescoperit de curand origami. Imi place mult acest inger - pe care am reusit sa il fac si eu, cu ajutotul materialului video, din a treia incercare..
    Vor fi in bradul de Craciun al fetitei mele de 5 ani mai multi ingerasi, pentru ca este primul Craciun in afara tarii. Si aici, in apropierea Barcelonei nu am luat podoabele si pomul eco de acasa. Asa ca incercam sa facem unul cu podoabe confectionate de noi. Pana la urma este mai important simbolul, nu podoabele scumpe.
    Ma bucur ca am descoperit acest blog si apreciez initiativa unui profesor din Romania. Ma bucur ca sunt oameni, adesea necunoscuti, care isi fac cu placere profesia, chiar daca satisfactia materiala nu este pe masura.
    Sper sa mai gasesc lucuri interesante pe care sa le pot face si eu cu fetita mea.
    Sarbatori Fericite!

    Laura B.

    RăspundețiȘtergere